Monday, December 10, 2012

School break academic class :)



Assalamualaikum ,dah  tiga hari tak update post . Well nothing for telling here ,
Bulan ni mungkin sibuk sikit kot , pagi tuisyen , petang sampai malam .. hmm k-drama :)
Ahh , tadi tuisyen subjek Addmath and the question was so so so so killing me . Soalan yang memang tak pernah jumpa but still la bab first ngan second tu boleh handle lagi . Tapi bila dah masuk LOG , haishh , aku bagi kat budak paling bijak addmath kat sekolah pun belum tentu boleh jawab . Cewaaaaah :)
Anyway , kelas pun oke je walaupun classmate ade je yang kepoh time cikgu mengajar . Yelah kami pun dari sekolah lain-lain . Esok physics tapi tak leh pergi sebab ada majlis PMR tahun lepas . Waaah , fizik tu , ruginya terlepas tapi rezeki pun tak baik ditolak kan ;)

And ade satu lagi benda nak di announce kat sini .
 I'M FALLING FOR JI SUNG MORE AND MORE AND MORE :P

Well Qistinna SAYANG ... saya still nak ambik dia . Your video semalam tak effect apa-apa pun pada I :p
Hahhahaha . kfine , SAYA NAK DIA and it wouldn't change . Cewaaaaaah ;)
Hahaha , okeoke , saya suka masa dia berlakon Swallow The Sun , The Great Seer dan Protect The Boss .
Dia tersangat-sangatlah cool . And saya mengaku ada terfeeling sikit masa Swallow the sun tu sebab dia waaah cover giler feeling dia kat Sung Yu Ri . 


Till then , Chawwwww ~

notakakiayam: Qistinna Yuslin , jangan serang saya eh :p



No comments:

Post a Comment

friend start with one word .
positive comment , it should be ! (: